Home Sve 1. projektni dan- RAZREDNA NASTAVA

1. projektni dan- RAZREDNA NASTAVA

TEMA: Festival bajki

PŠ Mačkovec2

1.r.PŠ Mačkovec

Učiteljica je čitala slikovnicu Ježeva kućica, Branka Čopića,a zatim smo je slušali uglazbljenu. Podijelili smo se u skupine i svaka skupina je ilustrirala dio slikovnice koji je zadala učiteljica. Na kraju smo smišljali plesne pokrete za likove iz Ježeve kućice.

2.r. PŠ Mačkovec

Projektni dan posvetili smo lektiri “Stanari u slonu”. Prvo smo radili spajanje točkica (rješenje je bilo SLON), na satu hrvatskog jezika čitali smo pod svjetiljkom priču “Stanari u slonu”, izrađivali maske-slon, ples slonova i na kraju plakat.

3.r. PŠ Mačkovec

Ove smo godine prvi projektni dan u 3. M obilježili posjetom u svijet neobičnih bajki. Maštali smo i

otjerali zle zmajeve, zakoračili s Ivicom i Maricom u kuću slatkiša, prisjetili se Male Sirene i prekrasnih princeza. Načas smo se prerušili i zamislili da smo oni. Izrađivali smo lutkice i stvarali svoje uspomene.

4. r. PŠ Mačkovec

Mi smo radili slikovnicu Snjeguljica i sedam patuljaka. Nakon toga je svaki učenik sebi napravio i ukrasio krunu. 

PŠ Žiškovec

Učenici PŠ Žiškovec poslušali su modernu bajku Princeza i zmaj. Riješili su zadatke kojima su pokazali svoje razumijevanje o bajci. Učenici 1. i 2. razreda crtali su kule (dvorce) u kojem je živjela princeza Dragica i njezin zmaj. Učenici 3. i 4. razreda napravili su pričajuće plakate Dragice i zmaja, Bajku su preoblikovali u igrokaz i na kraju ga izveli. Bilo nam je baš bajkovito!

OŠ „Petar Zrinski“ Šenkovec

1.a i 1.b

Tko je Grubzon? Kako izgleda? Je li opasan? Sve to i mnogo više doznali su prvašići 1 .a i 1. b

razreda na svom prvom projektnom danu. Nakon bajkovite priče o Grubzonu autorice Julie

Donaldson dočekao ih je mirisni voćni čaj i čokoladne napolitanke. I tada su bili spremni za

niz aktivnosti i kreativne zadatke, a potaknuti pričom o Grubzonu izradili su i prve lutke na

štapu. 

2.a i 2.b

Danas su smijeh i uzbuđenje  2.a i 2.b razreda ispunili školske hodnike i njihovu učionicu. Naime učiteljice im nisu otkrile što će raditi na projektnom danu, nego su sami morali otkriti tražeći slova po cijeloj školi pomoću kojih su odgonetnuli ime bajke koju smo čitali. Bilo je baš zabavno, a ime bajke otkrili smo bez problema. Radilo se o Mačku u čizmama. Uz pripovjedača priču je ispričana i znakovnim jezikom za gluhe i nagluhe osobe. Znamo da među djecom ima i slijepe djece pa smo se bacili na izradu taktilne slikovnice. Glavni zadatak je bio imati na umu da slijepo dijete opipom treba shvatiti što se nalazi na ilustraciji.  Nadamo se da ćemo sada više cijeniti svoje zdrave oči i uši i nećemo više misliti da je čitanje naporno i dosadno.

3.a i 3.b

Učenici 3.a i 3.b uživali su u bajkama Ivane Brlić-Mažuranić. Nakon što su čuli dio bajke Regoč i Kosjenka, u grupama su smišljali svoj završetak bajke. Izrađivali su štapne lutke prema bajci Sunce djever i Neva Nevičica kojima su odglumili određene prizore iz bajke.

4.a

Učenici 4.a zaplovili su svijetom bajki na tri jezika. Uz pomoć učiteljica pričali su, spikali i sprehali Snjeguljicu. Osmislili su i svoju slikovnicu te ju popratili kratkim rečenicama na sva tri jezika.

Share:

Related Post

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Skip to content