Home Sve Dan sigurnijeg interneta – 8.2.2022.

Dan sigurnijeg interneta – 8.2.2022.

Drugog utorka u veljači diljem svijeta u školama se obilježava Dan sigurnijeg interneta. U tu se svrhu u školama organiziraju različite aktivnosti i radionice s ciljem zaštite djece I mladih pri korištenju interneta. U našoj školi DSI obilježili smo ususret I tijekom cijelog drugog tjedna veljače na nastavi informatike u razrednoj I predmetnoj nastavi pod vodstvom učiteljica Lidije Matoša, Valentine Cirkvenčić i Mateje Belić.

Učenici prvih razreda upoznali su se mogućim opasnostima koje prijete na internetu, a pogotovo o potrebi zaštite osobnih podataka i neodavanja istih nepoznatim osobama online putem. U tu su svrhu izradili i svoje avatare i pri tom se dobro zabavili. Također su prolistali slikovnicu “Kako je Piko spasio internet” te na kraju sata odigrali edukativnu igru “Dabrica Darka spašava svijet”.

Učenici drugih i trećih razreda izradili su svoje Čuvare mreže za koje su morali napisati jedan savjet ili poruku o sigurnom internetu. Njihove uratke možete pogledati na: Pogledali su kratki video o sigurnosti na internetu te odigrali kviz Sigurno – nesigurno. Na kraju sata odigrali su edukativnu igru “Interland” kako bi se osvijestili koje nam to sve opasnosti na internetu prijete i kako se što bolje zaštititi.

Učenici četvrtih razreda već su pravi znalci u poznavanju pravila ponašanja na internetu i potrebi čuvanja svojih osobnih podataka. Njihov je zadatak bio izraditi digitalni poster o pravilima ponašanja na internetu, a radovi koje su izradili dostupni su na:

Na istoj poveznici dostupni su i radovi učenika osmih razreda koji su slušali video lekciju o hoax virusima, ali obrađivali i teme elektroničkog nasilja i govora mržnje na internetu.

Učenici petih, šestih i sedmih razreda također su izvršili brojne zanimljive i poučne aktivnosti. Izrađivali su svoje digitalne osobne iskaznice, digitalne plakate, oblake riječi… Svi stvoreni radovi vidljivi su na:

Učenici osmih razreda izrađivali su I escape room u Google Forms-u praćen brojnim digitalnim sadržajima (križaljkama, igrama riječi, osmosmjerkama I sl.), gdje je potrebno odgonetnuti šifru kako bi se moglo u kvizu prijeći na sljedeće pitanje. Učenici su se potrudili, pokazali odličnu razinu digitalne pismenosti I snalažljivost u virtualnom okruženju. Escape room koji su izradili bio je namijenjen učenicima četvrtog razreda, pa su postavljene zadatke trebali prilagoditi I tome uzrastu. Bilo je vrlo zanimljivo vidjeti napravljene radove. ?

Učenici 8.razreda su kroz pedagoške radionice upoznali pojmove sekstinga, sekstortiona i groominga te raspravili o mogućim rizicima kroz različite situacije kad privatno postane javno. Spoznali su moguće posljedice neodgovornog ponašanja na internetu kao i mogućnost prijave navedenih radnji.

Učenicima osmih razreda organizirana je I razredna debata na temu Je li internet siguran medij? Debata je trajala jedan školski sat, a suprotstavljeni timovi raspravljali su o tri teze – Odgajaju li nas društvene mreže, Je li internet dobar ili loš I Utječe li vrijeme provedeno online na izvršavanje školskih obveza? Učenici su napravili vlastita istraživanja o pojedinoj tezi, iznijeli pronađene argumente I činjenice, branili ih i vodili odličnu raspravu. Postavljeni su I suci koji su odlučili o boljem timu, a jedan od članova bila je i pedagoginja škole.

Share:

Related Post

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Skip to content